piątek, 19 lutego 2016

Prolog

Sekrety,tajemnice i kłamstwa nie są takie złe,dzięki nim inni nie poznają (najczęściej) okrutnej prawdy np. Twoja najlepsza przyjaciółka nie dowiedziała się,że to przez Ciebie najładniejszy chłopak w szkole nie umówił się z nią.
Jednak mają też swoje złe strony.Zazwyczaj wychodzą na jaw i obracają się przeciwko Tobie.Przypomnij sobie.Następnego dnia Twoja przyjaciółka z drobną pomocą rozgryzła Twoją intrygę i rozpowiedziała,że wciąż śpisz z pluszowym misiem.
Ale przecież nie ma tego złego,co by na dobre nie wyszło.Tego dnia profesor "Życie" dał Ci cenną lekcję:

NIGDY NIE UJAWNIAJ SWOICH SEKRETÓW INNYM

Twoje End

3 komentarze:

  1. Hello it's me.. Nie dobra już się uspokajam :D
    Jak to miło, że poinformowałaś mnie o tym, że masz bloga. Naprawdę jesteś kochana >.<
    (Jestem zła, bo mi o nim nie powiedziałaś..)

    A tak ogólnie to podoba mnie się ! A po za tym masz fajnych bohaterów (i NIE mówię tutaj tylko o BTR :D)


    Zarąbisty prolog i czekam na 1 rozdział <3

    Zaobserwuje se, bo znając życie nie poinformujesz mnie, że wstawiłaś pierwszy rozdział :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja słodka tajemnica.Wczuwam się w klimat opowiadania.:D
      Naoglądałam się PLL,a wena sama przyszła.
      Bohaterowie też mi się podobają.
      Oczywiście,że cię nie poinformuję.Jak mogłaś pomyśleć,że zrobię inaczej?
      I też Cię uwielbiam.♡

      Usuń